Cesar Zuiderwijk

Golden Earring & School Musicstation

Ik ken Rob al sinds de jaren 80 dankzij onze gezamenlijke passie voor drummen en onze bewondering voor Buddy Rich waar Rob werkelijk alle concertregistraties van had. Dat heeft er mede toe bijgedragen dat ik meer op techniek ben gaan oefenen.

Toen de school Musicstation werd gestart was hij de eerste drumleraar en onder zijn bezielende leiding werd in de loop van de tijd het grootste aantal leerlingen toegelaten op conservatoria, Codarts en Rockschools.

Ook op de Drum3Daagse is hij jaarlijks een docent waar menig leerling inzicht heeft gekregen in de technische aspecten van 'stickcontrol'.
Nu je je draai hebt gevonden in Delft met een mooie plek om les te geven, wens ik je alle succes met Kramers’ Muziekschool en ik hoop nog menig uurtje met je samen te spelen en over drummen te praten.

Je drumvriend,
Cesar Zuiderwijk